Wet n Wild photofocus foundation recenzija

09:43

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. U posljednje vrijeme isprobavam dosta novih proizvoda, među njima se našao i Wet n Wild photofocus puder u nijansi SOFT BEIGE.
Ukoliko vas zanima odgovara li ovaj puder mojoj suhoj koži i dali mi se sviđa nastavite čitati ovaj post.





Pri unboxingu ovog proizvoda na mom instagram profilu dobila sam dosta poruka o tome kako ovaj puder ima jako neugodan miris i nažalost mogu se složiti s tim, ALI nakon nanošenja proizvoda na lice, taj miris ispari i ja ga osobno ne osjetim, ali ukoliko ste osjetljivi na mirise, svakako ga zaobiđite. Sad kad smo riješili misterij zvani neugodan miris idemo na detaljniju recenziju.




Ovaj proizvod dolazi u staklenoj ambalaži sa crnim plastičnim poklopcem, zanimljivo je to da ovaj puder nema pumpicu, već jednu "špatulicu" koja je pričvršćena uz poklopac i pomoću nje se ovaj proizvod vadi. Iskreno to mi nije baš potpuno higijenski iz razloga što stalno moraš otvarati bočicu, više volim i preferiram pudere koji na sebi imaju pumpicu, ali ne mogu reći da ovo nije funkcionalno, itekako je funkcionalno i lako se može dozirati potrebna količina proizvoda.




Ovaj puder ima normalnu teksturu, niti je rijedak, niti gust. Nanosim ga tako što špatulicom izvadim potrebnu količinu na ruku, a zatim je pomoću blendera nanesem na lice. Puder se izuzetno lijepo blenda, daje srednju prekrivnu moć, te smatram da je to sasvim dovoljno za neke dnevne lookove. Ukoliko imate nekih većih nedostataka na licu možete ga nanijeti u još jednom sloju, jako lako i ravnomjerno se nadograđuje.





Na licu je izuzetno lagan, nije težak i nemate osjećaj kao da nosite masku. Ovaj puder licu daje jedan izuzetno lijepi zdravi sjaj bez obzira na to što je moja koža lica suha (matiram samo dijelove ispod očiju). Naravno ispod njega obavezno nanosim nekakvu hidratantnu kremu ili hidratantniju bazu, ali tako radim i sa ostalim puderima koje koristim. 
Mogu se pohvaliti da mi je dosta ljudi dalo komplimente za makeup i ten, upravo kada sam nosila ovaj puder. 
Ukoliko volite pudere za dnevne varijante koji imaju srednju prekrivnu moć i koji su lagani na koži definitivno vam ga preporučujem.




I za kraj, ovaj puder možete pronaći u poslovnicama DM-a i Bipe po cijeni od 55,90 kn.  

Jeste li vi isprobali ovaj puder? Kako vam se čini?

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac


You Might Also Like

4 komentari

  1. Nedavno je u Srb stigao ovaj brend, merkala sam neke proizvode, a među njima je bio i ovaj puder. Sviđa mi se kako tebi izgleda na licu. Recenzija odlična, kao i uvek. :)

    www.hi-stylish.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti na iskrenoj i detaljnoj recenziji. Iskreno, mislim da ga neću isprobati jer preferiram pudere s pumpicom. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  4. This powder looks great! Thank you for recommendation! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.