Silverex Sapun - recenzija

17:30

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post.
Dakle, ukoliko neki od vas ne znaju, bila sam u televizijskom showu Život na vagi, stoga nisam bila u mogućnosti objavljivati postove, ali evo me napokon nazad i sada ponovno startam punom parom. Uskoro ću pisati o svom iskustvu u showu, a danas ćemo se pozabaviti jednom recenziji. Pri izlasku iz showa prvi brend koji me kontaktirao je SILVEREX.HR, te su mi na recenziju poslali njihov Silverex sapun.
U nastavku pročitajte nešto više o njemu.



Što Silverex kaže o ovom proizvodu?
Silverex sapun rješava probleme kao što su akne na licu, leđima, dekolteu i rukama. Također, uspješno uklanja neugodne mirise i veće dermatološke probleme kao što su dermatitis i psorijaza. Sastoji se od preko 50 izuzetnih sastojaka od kojih je najvažnije srebro, ali spominjemo i kamilicu, maslinovo i kokosovo ulje, blagotvornu zelenu glinu i vitamin E.

Srebro u sapunu ima svojstva antibiotika i antiseptika te eliminira bakterije, viruse i gljivice. Prijateljski reagira na kožu tako što čuva zdrave stanice,a djeluje samo na patogene. Srebro iz sapuna ne prodire u kožu već djeluje na samoj površini.



Akne na licu, leđima i rukama - Sapun je posenbno učinkovit ukoliko s koristi 2 puta na dan.
Neugodni mirisi - ukoliko se koristi ispod pazuha mogu se smanjiti dezodoransi, Također može se koristiti i za neugodne mirise na stopalima.
Pranje kose - kod kratke kose koja se masti i peruta sapun pomaže da se smiri vlasište.
Problemi na koži - za različite ekceme, keratoze, neka otvorena područja i sve što ima uzročnik bakteriju, virus i gljivicu. 
Intimna njega - može se koristiti za pranje intimnih područja.
Higijena tijela - za svakodnevnu higijenu tijela.
Gljivice na stopalima - samostalno ili uz određenu kremu protiv gljivica vrlo učinkovito rješava taj problem.



Cijena ovog sapuna iznosi 50,00 HRK.
Cijena mu je poprilično visoka, ali učinak koji daje je zaista odličan i opravdava njegovu cijenu.
Sapun je bijele boje, jako lijepo pjeni, a miris mu je neutralan i blag.
Što se tiče korištenja ovog sapuna, bitno je da ga nakon nanošenja ostavite par minuta na koži.
Nemam nekakvih velikih problema s kožom, ali na licu sam imala suhih dijelova gdje mi se ljuštila koža, od kad sam uvela Silverex sapun u svoju dnevnu rutinu, mogu vam priznati da mi se lice poprilično očistilo i nakon uporabe ovog sapuna koža me ne zateže, niti mi se dodatno isušuje, što mi se inače događalo kod korištenja nekih drugih proizvoda.

Imate li nekakvih većih problema na koži kao što su akne, gljivice?
Jeste li isprobali Silverex sapun?

Nadam se da ste uživali u ovom postu.

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ne bi bilo lose Probati ga ali ne znam smije li se koristiti u trudnoci pa bolje da pričekam da rodim, pa cu ga probati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja iskreno nisam ni cula za njega, ali volim da isprobam sve sto je vezano za akne, a iz tvoje recenzije deluje jako dobro, naravno nista dok se ne proba :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.