Three-year anniversary - ZAFUL

22:22

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post, danas vam donosim post o Zaful stranici. Zaful slavi treću godišnjicu i ovim putem vas želim pobliže upoznati s njima. 
Zaful je online trgovina na kojoj možete pronaći različite proizvode poput odjeće, obuće, nakita, beauty proizvoda, po vrlo povoljnim cijenama.

Što Zaful kaže o sebi: 
Zaful je online shop najdragocjeniju, najuzbudljiviju i najizbirljiviju modnu odjeću. Naše povoljne kolekcije odnose se na redefiniranje trendova, dizajn izvrsnosti i iznimnu kvalitetu kako bismo zadovoljili potrebe naših kupaca. Izvorna ideja je da podijelite najnovije vijesti i modne trendove o ženskoj odjeći i nudimo brzu modu širom svijeta.

Moja prva suradnja je bila upravo sa Zaful stranicom. Naravno da sam u početku bila skeptična, ali Zaful me iskreno oduševio, od komunikacije, brzine isporuke pa do kvalitete proizvoda.
Naručeni proizvodi najčešće dolaze u roku od 15 dana, što je izvrsno, jer inače paketima iz drugih zemalja treba puno više.
Proizvodi pri putovanju su izrazito dobro zaštićeni, apsolutno sve dođe netaknuto i ne oštećeno. Stoga možete biti sigurni da će vam paket doći sigurno.

Smatram da je Zaful jedna izrazito ozbiljna kompanija koja nudi vrhunske proizvode za manju cijenu u odnosu na naše tržište, također ima i puno veći i originalniji izbor stvari.
Svakako vam preporučujem da pogledate Zaful stranicu i da se usudite naručiti, jer vjerujem da se nećete pokajati.

S obzirom da je ljeto sve bliže, odlučila sam vam predstaviti bijele haljine s rukavima. Jako lagane, prozračne.
Također tu su i jednodijelni kupaći kostimi koji su jako popularni u zadnje vrijeme, a na Zaful stranici možete naći ogroman izbor jednodijelnih kupaćih kostima.








Jeste li već naručivali sa Zaful stranice? Kakva su vaša iskustva?

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com
instagram: @megistimac

You Might Also Like

3 komentari

  1. Kupaci izgleda prelepo ,kao i haljina.Nisam imala jos saradnji i takodje sam uplasena.Ovaj post me je ohrabrio i sigurna sam da ce mi prva saradnja biti sa njima :)❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!
    Definitivno se slaže, Zaful je zaista odličan i profesionalan što se svega tiče. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.