Newchic review

19:31

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Danas vam donosim post o stranici Newchic
Ovo je prva suradnja s ovom stranicom, a u nastavku možete vidjeti što sam to dobila i moje iskreno mišljenje.



Crna majica sa V izrezom, na prednjoj strani ima čipku, jako lijepo stoji, sviđa mi se njezin kroj i dosta kvalitetno je izrađena, ali iskreno materijal mi se malo ne sviđa, mislim da je sintetika ili kako se već zove taj materijal.

Ukoliko želite vidjeti ovu majicu kliknite OVDJE.






Sljedeća majica, odnosno bluza je ova kraljevsko plava. Nisam je baš najbolje fotografirala, ali svakako je možete bolje vidjeti na linku ispod. 
Radi se o jako laganoj i lepršavoj bluzi dugih rukava, ove dvije petlje idu oko vrata, rukavi padaju ispod ramena. Odlična je za proljetne dane.

Ukoliko želite vidjeti ovu bluzu kliknite OVDJE.







I na samom kraju tri silikonske maskice za mobitel. Inače sam ja osoba koja obožava mijenjati maskice, zasitila sam se već ovih svojih, pa sam odlučila naručiti nove.
Trenutno nosim ovu lijevo, meni je prekrasna, nekako glamurozna.
Sviđa mi se to što su jako tanke, tako da mi dodatno ne otežavaju držanje mobitela u ruci i ne čini se glomazan. Svakako preporučujem naručivanje maskica preko Newchic stranice, jer ćete proći duplo jeftinije nego da kupujete maskice u nekoj trgovini, isto tako ima puno veći izbor.

Ukoliko želiš vidjeti lijevu maskicu klikni OVDJE.
Ukoliko želis vidjeti desnu maskicu klikni OVDJE.


I na kraju maskica koja je naknadno došla, tako da sam je naknadno i slikala je ova prozirna koja na sebi nosi poruku "Follow your dreams". Ovo je deblja maskica, iz razloga što unutar nje je voda sa ovim srcima koja se razlijevaju. 

Ukoliko želite vidjeti ovu maskicu kliknite OVDJE.



Jeste li vi naručivali sa stranice Newchic? Kakva su vaša iskustva?

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac

You Might Also Like

0 komentari

Pokreće Blogger.