Himalaya Herbals hidratantna krema za lice i tijelo - recenzija

14:43

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Još sam davno, u nekim potrošenim proizvodima rekla da moram napisati post o jednoj divnoj kremi, koja zaslužuje svojih pet minuta, i evo, njenih pet minuta je stiglo. Radi se o Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream. Otkad sam ovu kremu dobila u Tester Boxu, ja sam se doslovno zaljubila u nju. Kupujem je stalno iznova. 



Dakle, radi se o Himalaya intesivno hidratantnoj kremi za lice i tijelo, glavni sastojci su joj Aloe Vera i Zimska trešnja. U ovoj ambalaži se nalazi 150 ml proizvoda što je odlično s obzirom da se radi o zaista prihvatljivoj cijeni od 22,90 kn. 
Krema namijenjena njezi kože lica i tijela. Njeguje i vlaži. Dermatološki ispitano. Klinički dokazana učinkovitost. Hipoalergeno.






Mene je ova krema na prvu iskreno oduševila. Tekstura joj je divna, nije masna što mi je jedna od bitnijih stavki jer ne volim jako masne kreme, miris joj je fantastičan, nisam baš najbolja u opisivanju mirisa, ali stvarno je izuzetno lijep i ugodan miris koji ostaje na koži nakon što se krema nanese. Iako je namijenjena i za lice i za tijelo, ja je koristim samo za tijelo, iz razloga što me nakon nanošenja na suhe dijelove lica pecka, što mi se događa i kod nekolicine ostalih krema za lice, tako da sa svojim licem moram biti pažljiva i pomno odabirati koje ću kreme nanositi na lice. 
Na tijelu se savršeno ponaša. Jako se lijepo razmazuje, brzo se upija i ostavlja jako nježan osjećaj na koži nakon nanošenja. Kao što sam već napisala nije masna, tako da ne ostavlja masne tragove na koži, doslovno vlaži kožu i čini je mekšom i zaglađenijom.



Svakako vam preporučujem da isprobate ovu kremu, smatram da bi bila dobra i za osobe s masnom kožom, jer zaista ne masti dodatno kožu. 

Jeste li isprobali neke od Himalaya proizvoda? Ukoliko jeste napišite u komentare koje i ukratko vaše mišljenje o istima.

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac

You Might Also Like

19 komentari

  1. Krema se čini idealnom, jer ne ostaje lice masno. A meni to smeta kod većine krema.

    Felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takoder i meni to smeta, tako da jee ova odlicnaa upravo iz razloga sto ne ostavlja masni trag ❤️

      Izbriši
  2. Gdje ju uzimaš? DM ili ? Svakako bih i ja voljela probati, baš obećavajuće izgleda a u posljednje vrijeme se stalno mackam raznovrsnim kremamam, pa zašto ne testirati i ovu ♥♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, DM. Isprobaj, neces se pokajati ❤️ Mislim da cak postoji i manja verzija, ali nisam sto posto sigurna

      Izbriši
  3. Odličan post, krema izgleda jako fina.
    Zapratila sam te. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična recenzija, nadam se da ću imati prilike da je isprobam.

    https://medinabeslagic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova krema je odlična,zaista! I ja sam je koristila više puta :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako me sjećanje dobro služi nekoliko godina unazad sam koristila ovu kremu i stvarno je bila odlična, a onda sam prestala jer je nisam nalazila po marketima kao ni apotekama. Stvarno mi nije bilo jasno šta se desilo sa te kreme ili sam ja imala ludu sreću da dođem kada je nije bilo :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post! Thank you for sharing)
    I follow you back.

    FashionnPasion

    OdgovoriIzbriši
  8. It seems to be a great product! I think I've never seen it in Portugal :(

    Have e great weekend, kisses <3
    https://demantanosofa.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice product!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. Que legal! ;D Gostei
    Obrigada pela visita, linda!!!
    Bom final de semana pra você!
    Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  11. Great !
    xx
    https://losaway.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.