Zaful review

20:16

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Danas vam donosim recenziju proizvoda koje sam dobila sa već dobro poznate stranice ZAFUL.
Prije svega posjetite njihovu stranicu i pogledajte Spring and summer kolekciju.

U nastavku pogledajte koje proizvode sam ja naručila i moje iskreno mišljenje o istim.






Prvi proizvod je ova paletica pod nazivom Everchanging, zapravo sam ja mislila da će mi doći paleta pod nazivom Tropical vacation, ali sam skužila tek kad je došla da sam označila drugu. U ovoj paletici se nalazi 14 nijansi od kojih je 10 matt, a 4 shimmeraste. Također se dobije i četkica koja za nuždu može biti i korisna. Što se tiče pigmentacije, matt sjenila nisu baš dobro pigmentirana, dok su shimmeraste za nijansu bolje, pogotovo ova zlatna nijansa koja je zaista predivna, sjenila se lijepo blendaju iako ih je potrebno nadograđivati s obzirom da im je pigmentacija lošija strana, isto tako, jedna od loših strana je to što se poprilično dosta truse, samim tim i brže troše. Svakako u nekim od sljedećih postova ću objaviti i jedan makeup look koji sam postigla s ovom paleticom.

Ukoliko želite vidjeti ovu paletu kliknite OVDJE/HERE.



Drugi proizvod, odnosno proizvodi su beauty blenderi, radi se o tri beauty blendera, jedan za puder, drugi za konture i treći, najmanji za korektor. Inače nisam imala dobra iskustva s kineskim beauty blenderima, većinom mi se nisu povećavala nakon što bi ih namočila, stoga sam mislila da će mi se to dogoditi i sa ovim blenderima, ali nije, jako lijepo se "napuhnu" nakon što se namoče u vodu, jako su mekani, lijepo blendaju proizvode, najmanji blender mi je zapravo i najzanimljiviji jer doseže u sve kutove, kao npr u kut oka, ispod oka, oko nosa itd. Stvarno sam zadovoljna s njima i imate sve moje preporuke.

Ukoliko želite vidjeti ove proizvode kliknite OVDJE/HERE




I posljednji proizvod je ova torbica, napravljena po uzoru na poznate Gucci torbice, naravno ova je puno, puno jeftinija i dostupna gotovo svima. Tamnoplave je boje, sa zlatnim dodatcima, mana joj je to što se radi o brušenoj koži, stoga se sve dlačice hvataju na nju, ali ako to zanemarimo ovo je jedna predivna torbica, jako kvalitetno i čvrsto izrađena i svakako vam je preporučujem.

Ukoliko želite vidjeti ovu torbicu kliknite OVDJE/HERE

Nadam se da vam se ovaj post sviđa.

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

5 komentari

  1. Predivne stvarčice.
    Moram priznati da mi se paleta jako sviđa, mjerkam je već dugo, iskreno samo zbog ove crvenkaste nijanse, već dugo tražim takvu. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. That eyeshadow palette looks gorgeous! Especially the shimmery shades. They are so lovely and swatch beautifully.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Već neko vrijeme gledam ove torbice na instagramu i mnogo mi se dopadaju mislim da ću je sama poručiti

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Super haul Megi, paleta mi je jako lijepa, ali ono što me oduševilo je ova prekrasna torba! Želim je <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Haul je odličan!
    Paletica izgleda divno,međutim torbica je vrhh!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.