Nagradna igra + Zaful Review

14:32

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post, prije nekih tjedan i pol sam odlučila napraviti narudžbu na ZAFUL stranici. Međutim ove proizvode nisam naručila za sebe, već za vas, te sam na svom Instagram profilu (@megistimac) napravila nagradnu igru, pa ukoliko vam se sviđaju ovi proizvodi svakako posjetite moj Instagram profil i sudjelujte u nagradnoj igri koja traje do 5.11.2017. i internacionalna je.
A sada da vam pobliže opišem proizvode koje možete osvojiti.



Prva stvar je ova torbica, htjela sam baš neku jesensku boju, a kada sam vidjela ovu torbicu to je bio pun pogodak. Meni je iskreno predivna, mala je i elegantna, čvrsto napravljena i lijepo skrojena. Može se nositi na dva načina, za ovu ručku na vrhu ili možete staviti dugački remen. Otvara se na dva magnetića i unutra se nalaze dva pretinca. Nisam je raspakirala do kraja jer želim da sretnom dobitniku dođe u stanju u kakvom je i meni došla.

Ukoliko želite detaljnije informacije o ovoj torbici kliknite OVDJE/HERE.



Drugi proizvod je ovaj set četkica. Ovaj set četkica se sastoji od šest četkica koje su namijenjene za oči. I sama imam ovakav set četkica i iz tog razloga sam ih odlučila pokloniti nekome od vas, jer uvjerila sam se u njihovu kvalitetu. Prvo i osnovno je to što im je izgled predivan, stoga će se odlično uklapati u svaki beauty kutak, jako su mekane, nježne, precizne, dlačice im ne otpadaju i zaista odlično rade svoj posao.

Ukoliko želite detaljnije informacije o ovim četkicama kliknite OVDJE/HERE.



Nadam se da vam se ovi proizvodi sviđaju. Posjetite moj Instagram profil (@megistimac) i okušajte svoju sreću.

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com
instagram: @megistimac

You Might Also Like

8 komentari

  1. Predivni pokloni, torbica je vrh a i četkice! *_*
    Učestvovala bih da imam instagram profil :)

    |new post|
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/black-and-white-home-decor.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivni pokloni, torbica mi se posebno sviđa *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful brushes and bag:)
    Kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek me pozitivno iznenadiš svojim nagradnim igrama. Imam slične četkice i odlične su, a što se tiče torbice, posebno mi je slatka i moderna

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepoo😍😍😍😍 Ucestvujem! Instagram: majara9 🤗🤗🤗❤❤❤

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.