Rosegal review

11:41

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post, jedan od proizvoda koje sam dobila u ovom paketu je  PLUS SIZE BIKINI, u nastavku pročitajte moje iskreno mišljenje o istom.



Prvi proizvod je kupaći kostim. Radi se o dvodjelnom plus size kupaćem kostimu visokog struka. Iskreno nisam puno očekivala od ovog kupaćeg kostima, očekivala sam da će biti proziran i nekvalitetan, međutim ugodno sam se iznenadila. Jako je kvalitetno izrađen, čvrst i uopće nije proziran. Donji dio je visokog struka kao što ste već mogli pročitati i odlično mi odgovara, dok mi je gornji dio poprilično velik, ali svakako ću ga iskoristiti.

Ovaj kupaći možete pogledati OVDJE.




Drugi proizvod koji sam dobila su ove četkice, radi se o setu od šest četkica, od kojih su četiri za lice i dvije za oči. 
Baš sam oduševljena s njihovim izgledom, drška je kao sirenin rep u mint boji i to je ono što ih zapravo čini ovako posebnima.
Dlake su bijele sa plavim krajevima, izuzetno su mekane i guste. Ukoliko želite detaljnu recenziju ovih četkica slobodno napišite u komentare.

Ove četkice možete pogledati OVDJE.






Nadam se da vam se ovaj post sviđa. 
Jeste li vi nešto naručivali sa stranice Rosegal?

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac

You Might Also Like

29 komentari

  1. Predivno!
    Kupaći izgleda baš kvalitetno, a četkice su preslatke ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupaći je presladak!Četkice su apsolutno divne! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post draga! Kupaći ti je predivan, ali četkice su mi top! Poručivala sam više puta sa RoseGal sajta i jednom prilikom sam baš plus size kupaći kostim poručila i oduševila se! :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, zaista imaju odlican izbor kupacih kostima ❤️

      Izbriši
  4. Odličan odabir. Kostim mi se mnogo dopada, a za četkice nemam riječi *O* Odlična recenzija i mnogo kvalitetne slike

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kupaći je predivan. Oduđševljena sam! *_*

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  7. Megi draga, jos jedna sjajna recenzija! Jako mi se dopadaju stvari koje si narucila. Rosegal zaista ima odlican izbor kupacih kostima za nas plus size dame, i ja ih uvek rado uzimam jer su zaista kvalitetni. Cetkice takodje, za tu svotu novca, i vise nego idealne tako da ono. Sve u svemu, sjajan post odlicne fotografije.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicam post megi! Cetkice su preeeleepe! Zaljubila sam se!
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaljubljena sam u ovaj set četkica, aqua boja, divno! *--*

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  10. Bikini je predivan, super post.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Magdalena draga, odlične stvari. Kupaći mi je zaista fin, a o četkicama i da ne pričam. Vidim da su jako popularne i sve više razmišljam da ih poručim sebi. Odličan post ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Četkice su preedivne,sviđa mi se ova kao drška u izgledu sireninog repa.Kupaći izgleda jako kvalitetno!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  13. Nice stufs :)
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/?m=1

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.