Philips Lumea Prestige Unboxing

12:11

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post.
Već par godina maštam o trajnom uklanjanju dlačica, međutim nikada nisam bila u mogućnosti otići na tretmane.
Stoga sam napokon odlučila nakon čitanja mnogih recenzija i iskustava kupiti Philips Lumea Prestige.



Danas vam s velikom radošću donosim unboxing Philips Lumea uređaja. 
Nakon što sam otvorila kutiju, odmah sam ga ugledala i mogu vam reći da oduševljenju nije bilo kraja. Nalazi se u posebnoj plastificiranoj ambalaži. Uz sam uređaj tu su se nalazila i tri nastavka, za lice, bikini i pazuh, dok je jedan nastavak (za tijelo) bio na samom uređaju.




Nadalje, tu se nalaze i uputstva, garancija, letak na kojem piše da skinemo njihovu aplikaciju koja će kreirati raspored tretmana itd, nakon toga imamo punjač i na samom dnu torbica i krpica za čuvanje i održavanje ovog uređaja.



O samom uređaju, njegovim funkcijama i svojim prvim dojmovima ću pisati nakon što napravim prvi tretman.
Cijena ovog uređaja je 4499 kn, međutim ja sam ga kupila po cijeni od 3999 kn na Elipso web stranici. Većini cijena nije prihvatljiva, nije iskreno ni meni, ali ukoliko će ukloniti dlačice onda je vrijedan svake kune. 
Iskreno imam velika očekivanja od njega i nadam se da će ih opravdati.

Ukoliko vi imate nekakva iskustva sa laserskim uklanjanjem dlačica slobodno napišite u komenrare.

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac

You Might Also Like

5 komentari

  1. Wow, what a wonderful product! I'll search and see if it sells here too. Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj proizvod mi je san definitivno, mada izdvojiti 500 evrića za ovo nije lako. :D

    lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Looks like a great product!! I would love to try it!! :D
    thanks for share it with us ! <3
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post draga, proizvod izgleda super! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj proizvod mi se toliko sviđa da ti to ne mogu opisati. Čula sam stvarno sve super o njemu, a ideja da trajno ukloni dlačice zvuči jako primamljivo, ali cijena ovog proizvoda je stvarno visoka tako da ću morati naći neko drugo rješenje. Nadam se da ćeš imati dobre rezultate. ♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.