Sammydress review

13:01

Pozdrav svima i dobro došli na moj posljednji post u ovoj godini. Ova godina je za mene prošla moglo bi se reći dobro, nije se dogodilo ništa loše, hvala Bogu, ali se nadam da će sljedeća godina biti puno bolja i meni i naravno, vama.

Danas vam donosim recenziju proizvoda koje sam dobila sa Sammydress stranice.



Napokon sam odlučila naručiti hlače, bilo me jako strah, s obzirom da sam u donjem dijelu puno jača, također sam uvijek nosila crne hlače, pa je bilo vrijeme da izađem malo iz crnila i naručim ove svijetle traperice. Sviđa mi se kako mi stoje, podrapane su na bedri i na koljenima. Jako su udobne i stvarno ih volim nositi. 

Možete ih pronaći OVDJE.


Sljedeći proizvod je ova majica, totalno je božićna, ali meni nažalost ne odgovara, kratka mi je dosta, a ja inače volim duže majice, pa je stalno moram navlačiti i također mi se ne sviđa njezin materijal, koji je nekako čudan i mogla bi reći ljigav.  

Ovu majicu možete pronaći OVDJE.


I na samom kraju, jakna. Crna jakna, možete je pronaći i u maslinasto zelenoj i narančastoj boji, klasična jakna, iznutra jako mekana i topla, ugodna na tijelu i jako dobro izrađena.

Možete je pronaći OVDJE.



Nadam se da vam se ove stvarčice sviđaju.
Jeste li vi kad naručivali sa Sammydress stranice i kakva su vaša iskustva?

Svakako posjetite i njihove facebook stranice:
Facebook

Ovdje možete vidjeti slike zadovoljnih kupaca.

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

7 komentari

  1. Stvari su odlične. Hlače mi se baš sviđaju. Majica je super i fora mi se ti božični detalji na majicama.♥ Nisam nikada naručivala s njihove stranice, ali imaju zaista divnih stvari.☺

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Hlače su odlične. 💘 Baš mi se sviđaju ❤

    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoo jakna je fantasticna 💖😍. Meni je crna jakna must have, iako naravno je nemam al opet uvijek dobro stoji.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično!
    Sve su stvari divne, ali jakna me oduševila, vrh je! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! pratim te pa ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. I loved the two pieces, especially the jacket.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.