Makeup revolution ultra bronze palette review

17:11

Pozdrav svima, dobro došli na moj novi post.
Znate ono kad totalno zaboravite na neki proizvod, kvalitetan proizvod?
Ja znam!
Neki dan kopam po svojoj kolekciji dekorativne kozmetike i na samom dnu ladice nađem ovu Makeup revolution Ultra bronze palette. Mogu reći da sam bila potpuno iznenađena kada sam je ugledala jer sam zaista zaboravila na nju.
Dakle zadnjih dana koristim samo nju i ponovno smo se jako zbližile i mislim da zaista zaslužuje 5 minuta slave na mom blogu.




Ova paletica je kupljena preko Pink Pande, a cijena joj je 68,90 kn.

Da krenem sa ambalažom.
Ambalaža je izrađena od čvrste plastike crne boje na kojoj kao i na većini Makeup revolution paletica ostaju otisci prstiju (jedina mana). Unutar paletice nalazi se ogledalo koje se prostire preko cijelog poklopca.



Krenimo na nijanse.
U paletici se nalazi osam nijansi . Od kojih su pet skroz matt, jedna shimmerasta nijansa i dva pečena bronzera koja meni koriste kao highliteri.
U ovoj paletici svako može naći nešto za sebe i za svoj ton kože jer ima i toplih i hladnih nijansi. Pigmentcija ove paletice je i više nego odlična, niti jedna od ovih nijansi se ne trusi, jako lijepo se blendaju i po potrebi nadograđuju.
Stoga je preporučujem svima jer za cijenu od 68,90 kn dobijete više nego dobar proizvod u kojem imate sve što vam je potrebno.




Jeste li vi probali neki od Makeup revolution proizvoda?

Nadam se da vam se ovaj post sviđa.

MagdalenaŠ.

Enail: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

4 komentari

  1. WooW! Paleta je savršena *-* Ima predivne nude boje koje su baš prilagođene i odlične za jesen!
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Megi draga, jako dobar post. S obzirom da sam veliki ljubitelj šminkanja, konturisanja, bronziranja i sve u tom fazonu, meni se ova paleta jako dopala, naprosto sam odusevljena nacinom na koji si nam je predstavila, tako da je jako zelim za sebe.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Really nice palette, I love the colors. The price sounds a lil high though.
    Thanks for sharing :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,bas mi se dopada paleta!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.