Highliter collection | kolekcija highlitera

13:21

Pozdrav svima, dobro došli na moj novi post, danas vam donosim kolekciju highlitera. Nije bas pretjerano velika, ali ima dosta proizvoda. Željela bih vam pokazati moju cijelu kolekciju makeupa, ali taj post bi bio predugačak, tako da ću proizvode svrstavati prema namjemi i tako objavljivat više manjih postova. Dakle danas vam kao što sam već rekla donosim kolekciju highlitera. Ako vas zanima koje highlitere posjedujem, nastavite čitati post.



Prvi proizvod koji uopće nije highliter, ali ga ja koristim kao highliter je Beauti UK baked bronzer u nijansi no.4- goddess. Ja ovaj proizvod nikada nisam ni koristila kao bronzer jer je skroz shimmerast, čisti highliter, pogodan za ljeto jer licu daje prekrasan brončani sjaj.





Drugi proizvod je essence highliter iz limitirane Merry Berry kolekcije, bio je u samo jednoj nijansi, a ta nijansa je 01 i love my golden pumps. Ovo je highliter kojeg sam najviše koristila, nije pretjerano pigmentiran, ali zato se jako lijepo nadograđuje i blenda.





Sljedeći proizvod je također essence, radi se o kremastom highliteru, u nijansi 20 bright up your life. koristila sam ga svega dva ili tri puta, ne volim njegovu kremastu teksturu, ali mi se jako sviđa njegova nježno roza boja.




Sljedeći highliter je od marke Aura u nijansi 220 moonlight, očekivala sam puno od ovog proizvoda, ne mogu reći da sam razočarana, ali nisam ni pretjerano zadovoljna. Nekako je kao "zapečen" i slabo se hvata na četkicu, tako da ga moram nanositi prstima.





Došli smo do mog novog Catrice highlitera u nijansi 010 light infusion, ovo je savršenstvo, jako lijepo se nanosi, u svega 2,3 pokreta je na licu savršeno nanešen. Highliter kojeg definitivno i od srca preporučujem.





I na samom kraju essence highliter stick iz limitirane kolekcije lights of orient, u nijansi 01 golden gate to orient, nisam ga još koristila na licu, ali ovdje možete vidjeti da je super pigmentiran.





Na samom kraju možets vidjeti kako ovi highliteri izgledaju na dnevnom svjetlu.



Nadam se da vam se ovaj post sviđa, koristite li i vi neki od ovih highlitera?


MagdalenaŠ.


Email: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

13 komentari

  1. Ajme predivna kolekcija!
    Apsolutno sve bih voljela probati, imam Catrice i isto mišljenje dijelimo, savršen je! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post! Imam isti Essence, a i veoma dugo sam tražila Beauty UK tako da možda ću i kupiti *-*

    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Bas mi se dopada boja ovog poslednjeg hajlajtera!Nemam nijedan,ali bi volela da probam!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova kolekcija je jos vise uvelicala moja ljubav prema highlighterima, definitivno cu da kupim bar jedan od njih ! ♥

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/people-you-love-can-will-be-people-that.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi su prelepi, baš mi se sviđa Catrice i Aura mi se čini divnom nijansom, šteta što nije toliko kvalitetan...

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, raj za oči, ali stvarno! <33 Catrice korektor deluje genijalno, ja sam zaljubljena u njegovu nijansu. :) <3

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!Svi proizvodi igledaju prelepo!Odličana ideja da podeliš stvari i da nam tako pokažeš!Slike su veoma lepe!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Opsednuta sam hajlajterima, preedivan post! :*

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja do skoro nisam gotivila hajlajtere, ali sada ih obozavam i postali su deo moje svakodnevne mejkap rutine tako da moram prizanti da sam uzivala u ovom postu. Jako lepe slike, lepo si nam prezentovala svoje hajlajtere!

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan post, moracu da probam neki od njih :-) :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/modern-hippie.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, baš namjeravam isprobati neki hajlajter i ovaj Catrice-ov mi se čini baš dobar. :D

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Čini mi se da bi mi se najviše dopao od Catrice-a, sigurno ću ga potražiti. Odličan post ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu: http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post :)

    http://medinabeslagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.