Autumn outfits

21:39

Pozdrav drage moje, dobro došle u još jedan post, napokon dolaze hladniji dani pa sam vam danas odlučila pokazati par outfita za jesen koje sam sama napravila, također ima i par školskih outfita.

Pa da krenemo:


Ovo je prvi outfit, radi se o uskim trapericama visokog struka, lagana bluza i kožna jakna, crne tenisice na visoku petu sa zlatnim djelovima, torba također kožna i kao dodatci naocale i crno zlatna narukvca. Ovaj outfit može biti i za školu ali i za izlaske. 





Ovaj outfit se sastoji od crnih uskih hlača, široke bež veste, crnih niskih gležnjača, torba i kao dodatak narukvica-sat.


Napravila sam jedan i sportski outfit, sastoji se od adidas tajica i trenirke gornji dio, adidas tenisice kao i sportska torba i adidas bijela kapa.

Dalje imamo ovaj baš pravi jesenski outfit, boje me baš podsjecaju na jesen. Sastoji se od uskih hlača maslinasto zelene boje, kao i ovaj malo duži baloner i marama, također ima i siva majica, torba i tenisice na petu i uz sve to idu srebrne narukvice.


Dalje donosim ovaj preslatki i lagani outfit koji se sastoji od svjetlih uskih traperica, bež majice i bež lagane vestice, uz to sve idu bijele starke, traper torba naoćale i kao detalj srebrna ogrlica.


I za kraj donosim jedan outfit za punkere i rockere, sastoji se od uskih kožnih hlača, bijele majice i kožne jakne, od obuće crne niske gležnjače, a od dodataka crna kožna torba sa zakovicama, uska ogrlica i srebrno crne narukvice. 

Nadam se da vam se outfiti sviđaju, ako da, napišite koji je najljepši u komentar. 
Uživajte

MagdalenaŠ

Email: tajfun.megi@gmail.com





You Might Also Like

13 komentari

Pokreće Blogger.