Mini HAUL

14:55

Pozdrav drage moje, kao što vidite u naslovu opet vam donosim HAUL, ovih dana samo trošim i trošim, ali nema veze.

       
        




Dakle da krenemo: 

Prvo što sam kupila je Balea šampon za kosu s vitaminom B3 i voćnim estraktima za suhu i oštećenu kosu, u ovom pakiranju dobije se pola litre šampona za nevjerojatnih 9,99 kn. 

         

Dalje sam u DM-u kupila Garnier ultra doux masku za krhku i lomljivu kosu, dugo sam tražila novu masku, ova mi se na prvi pogled svidjela, ambalaža joj je preslatka i ima miris meda tako da je to baš ono što sam tražila. Cijena oko 24 kn.

          

Također sam u DM-u kupila ove babylove vlažne maramice sa aloe verom i kamilicom. Cijena oko 10 kn.


Još sam kupila i pojedinačne trepavice, za 9,90 kn. 

        

I na samom kraju sam u ljekarni kupila S+L za čišćenje vlasišta, cijena 74 kn. I ovo je nova ambalaža. 

        

Nadam se da vam se post svidio, uživajte u ostatku dana. 

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com






You Might Also Like

0 komentari

Pokreće Blogger.